لیبرمن: تا یک سال دیگر هیچ تونلی در مرزهای غزه باقی نمی‌ماند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم تا یکسال آینده هیچ تونلی را در مرزهای نوار غزه باقی نمی‌گذارد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که این رژیم تا پایان سال 2018 میلادی هیچ تونلی را در مرزهای غزه باقی نمی‌گذارد و تمامی آن‌ها را تخریب خواهد کرد.
این درحالی است که اخیرا ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از بزرگ‌ترین تونل‌های مقاومت در مرز غزه را تخریب کرده است.
در همین حال، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اخیرا در عملیاتی تجاوزکارانه مواضع حماس در شهر رفح واقع در مرز غزه را بمباران کردند.


لیبرمن در ادامه تصریح کرد: به‌رغم کشف این تونل بزرگ، اسرائیل به استراتژی امنیتی‌ خود پایبند است. ما فعالیتمان را در رابطه با تخریب تونل‌ها و کاهش توانایی استراتژیک آن‌ها ادامه می‌دهیم.
در همین راستا، یواو مردخای، هماهنگ‌کننده امور دولت صهیونیستی در اراضی اشغالی مدعی شد که اخیراً سه تونل فلسطینی‌ها کشف شده است.
سایر اخبار این روزنامه
تاکید ایرباس بر تحویل هواپیماهای سفارش داده شده ایران دکتر روحانی در نشست اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی: مجالس اسلامی برادرانه و در مسیر اتحاد توسعه محور جهان اسلام تلاش کنند حکایت شهادت شهید نواب صفوی از زبان جوانترین عضو جمعیت فدائیان اسلام ادامه اعتراض‌ها به حضور نتانیاهو در هند همزمان با امضای 9 قرارداد میان دهلی و تل آویو رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی: آماده‌ایم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحاً با ما دشمنی کردند برادرانه برخورد کنیم وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود ربیعی: انتقال محموله نفتی به کره شمالی و شلیک موشک به سانچی، داستانسرایی و دروغی بسیار آشکار است سازمان ملل: 22 میلیون یمنی نیازمند کمک‌های فوری هستند لیبرمن: تا یک سال دیگر هیچ تونلی در مرزهای غزه باقی نمی‌ماند فرزندان مارتین لوترکینگ اظهارات ترامپ درباره کشورهای آفریقایی را محکوم کردند اختلافات مرزی چین و هند باز هم شدت گرفت حزب بارزانی انتخابات مجلس عراق در کرکوک را تحریم کرد اتحادیه اروپا: انگلیس هنوز هم می‌تواند بریگزیت را نادیده بگیرد آمریکا و احیاء مجدد تروریسم